|
Originally Posted by Peffe
|
Vad jag inte förstår är varför aktiviteten på detta forum är så lågt jfrt med SC. Det finns ju drösvis med svingfanatiker på SC som skulle älska detta forum. Är det så att ni inte vill konkurrera med SC eller?
Det är iallafall metallions "fel" att jag är här - Tack!
|
Välkommen Peffe,
Har noterat att flera svenskar registrerat sig här, men du är en av de få - väldigt få - som skrivit något.
Nej, det händer sådär jättemycket här på den skandinaviska delen. Själv gillar jag att skriva på engelska. Både för att hålla språket igång och för att man ökar sannolikheten att få igång en bra diskussion. Tycker också att det blir knöligt att skriva om TGM på svenska. Skulle man översätta hela terminologin så har man snart eliminerat alla möjligheter att kommunicera med TGM-kunniga ute i världen.
Så långt känner jag bara till 2-3 (!) svenskar som åtminstone har koll på grunderna i The Golfing Machine. Vi har faktiskt en del kontakt, men mest via mer direkta metoder än genom att exempelvis skriva på det här forumet.
Det kanske ändras (gradvis) efter att Yoda väl varit i Tylösand i Mars. Tillsammans med Henning kommer Yoda att hålla ett föredrag för c:a 600 personer från Svenska PGA.
Det skall bli väldigt intressant att se vad det leder till på lite längre sikt.